W tym roku już po raz drugi dołączyliśmy do kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi, zorganizowanej przez The Estée Lauder Companies. Wiemy, jak ważna jest profilaktyka przy walce z tą ciężką chorobą, dlatego kolejny raz chętnie wsparliśmy całą imprezę naszą marką.
Jako partner wydarzenia przygotowaliśmy różowe dekoracje kwiatowe, które zdobiły stoły podczas przyjęcia inauguracyjnego, które odbyło się 10 czerwca w restauracji Belvedere w Warszawie. Na tę okazję wybraliśmy różowe hortensje - kolor jednoznacznie nawiązuje do Różowej Wstążki, która jest symbolem zapobiegania, wykrywania, leczenia raka, a także pielęgnacji pochorobowej.
Cel tego spotkania był naprawdę szczytny - organizatorzy, partnerzy oraz zaproszeni goście zbierali fundusze, przeznaczone na badania nad rakiem piersi, które prowadzone są pod kierunkiem profesora Jana Lubińskiego na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Warto zauważyć, że każde wydarzenie tego typu jest nie tylko sposobem na zebranie środków potrzebnych na kontynuowanie analiz, lecz także doskonałą okazją do podkreślenia faktu, że profilaktyka jest bardzo istotna, a regularne badania oraz wczesne wykrycie raka piersi, znacznie zwiększa szanse na wygranie z tą chorobą.
Źródło fot. Agata Dąbrowska, bindupphoto.pl.