Kontakt

Poczta Kwiatowa oferuje wysyłkę świeżych kwiatów do dowolnej miejscowości nawet w ciągu 4 godzin. Kwiaciarnia partnerska w każdym mieście powiatowym doręczy bukiet we wskazane miejsce w wybranym przez klienta terminie. Wybierz szybkie rozwiązanie Twojej sprawy:

Sprawdź status zamówienia


lub

banner

Najczęściej zadawane pytania

Wyślij wiadomość w sprawie zamówienia

Zanim wyślesz formularz sprawdźNajczęściej zadawane pytania

lub porozmawiaj online z naszym konsultantem (w godzinach pracy biura).

Obsługa klienta, adres i konto bankowe

Na wszystkie pytania staramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.

W celu skutecznego kontaktu z biurem obsługi w sprawie Państwa zamówień prosimy o uzupełnienie formularza kontaktowego. Wielokrotne zgłoszenie w jednej sprawie (szczególnie różnymi kanałami) powoduje duplikowanie kolejki zgłoszeń. Pojedyncze zgłoszenie przyśpiesza naszą pracę. Prosimy mieć na uwadze, że w związku z Dniem Matki czas oczekiwania na odpowiedź może zostać wydłużony.

Godziny pracy

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00
sobota: 9:00 - 16:00
niedziela: 12:00 - 17:00

Dane kontaktowe

telefon: 22 828 95 95
fax.: 22 828 95 96
e-mail: [email protected]
skype: PocztaKwiatowa

Przelew z konta krajowego

Bank Pekao S.A. XVII O/Warszawa
Nr 67 1240 2151 1111 0000 3309 4612
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

Przelew z konta zagranicznego

Prosimy korzystać z karty kredytowej lub opcji dostępnych płatności przy składaniu zamówienia.

Dane do korespondencji i faktury

Poczta Kwiatowa Sp. z o. o.
ul. Corazziego 2, 00-087 Warszawa
NIP: 525-21-46-705
REGON 016173969

Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy XII
KRS: 0000185818
Kapitał zakładowy 50.000 zł