-
Kwiaty
Sposób dostawy
-
Prezenty
Produkty indywidualneSposób dostawyDla kogo?Zestawy dietetyczne
- Doniczkowe
-
Wielkanoc
Rodzaj produktuPopularne wyszukiwania
-
Okazje
Inne okazjeNa konkretną godzinę
- Życzenia
-
Kreator produktów
- Zagranica
-
Dla firm
- Kontakt
- Śledzenie przesyłki
- Zaloguj się / Załóż konto
- (22) 828 95 95
-
Kwiaty
Sposób dostawy
-
Prezenty
Produkty indywidualneSposób dostawyDla kogo?Zestawy dietetyczne
- Doniczkowe
-
Wielkanoc
Rodzaj produktuPopularne wyszukiwania
- Okazje
Inne okazjeNa konkretną godzinę- Życzenia
- Kreator produktów
- Zagranica
- Dla firm
- Kontakt
- Śledzenie przesyłki
- Zaloguj się / Załóż konto
- (22) 828 95 95
-
ZŁ
- $ - USD
- € - EUR
- £ - GBP
- Strona główna »
- Kontakt
Kontakt
Poczta Kwiatowa oferuje wysyłkę świeżych kwiatów do dowolnej miejscowości nawet w ciągu 4 godzin. Kwiaciarnia partnerska w każdym mieście powiatowym doręczy bukiet we wskazane miejsce w wybranym przez klienta terminie. Wybierz szybkie rozwiązanie Twojej sprawy:
Sprawdź status zamówienia
Najczęściej zadawane pytania
- Jak złożyć zamówienie w Poczcie Kwiatowej®?
- Zależy mi na czasie. Jak najszybciej złożyć i opłacić zamówienie?
- Czy trzeba się rejestrować, aby złożyć zamówienie przez Internet?
- Jak skorzystać z promocji?
- Jaki jest czas realizacji?
- Chcesz zamówić kwiaty jeszcze na dziś?
- Czy doręczacie kwiaty w niedziele?
- Czy doręczacie kwiaty o konkretnej godzinie?
- Czy dostawa na konkretną godzinę jest dodatkowo płatna?
- Czy możliwe jest doręczenie ok. godz. 7.00 rano?
- Kiedy najpóźniej muszę złożyć zamówienie, aby dotarło w wybranym dniu?
- Czy doręczacie kwiaty do każdej miejscowości?
- Czy doręczacie kwiaty za granicę?
- Czy doręczacie kwiaty do szpitali/hotelów/zakładów pracy?
- Czy odbiorca będzie wiedział, od kogą są kwiaty?
- Co w przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem?
- Jaki wygląda bukiet mały/średni/duży?
Jaką ma wysokość/jaki jest objętościowo? - Jak wygląda bukiet róż krótkich/średnich/długich?
- Czy odbiorca otrzyma takie kwiaty jak na zdjęciu?
- Czy można dołączyć życzenia do kwiatów?
- Gdzie wpisać treść biletu?
Po dodaniu biletu do koszyka nie ma pola do wpisania tekstu. - Dlaczego nie można zamówić prezentu na sobotę lub niedzielę?
Wyślij wiadomość w sprawie zamówienia
Zanim wyślesz formularz sprawdźNajczęściej zadawane pytania
lub porozmawiaj online z naszym konsultantem (w godzinach pracy biura).
Obsługa klienta, adres i konto bankowe
Na wszystkie pytania staramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe.
W celu skutecznego kontaktu z biurem obsługi w sprawie Państwa zamówień prosimy o uzupełnienie formularza kontaktowego. Wielokrotne zgłoszenie w jednej sprawie (szczególnie różnymi kanałami) powoduje duplikowanie kolejki zgłoszeń. Pojedyncze zgłoszenie przyśpiesza naszą pracę. Prosimy mieć na uwadze, że w związku z Dniem Matki czas oczekiwania na odpowiedź może zostać wydłużony.
Godziny pracy
poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00
sobota: 9:00 - 16:00
niedziela: 12:00 - 17:00Dane kontaktowe
telefon: 22 828 95 95
fax.: 22 828 95 96
e-mail: [email protected]
skype: PocztaKwiatowaPrzelew z konta krajowego
Bank Pekao S.A. XVII O/Warszawa
Nr 67 1240 2151 1111 0000 3309 4612
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.Przelew z konta zagranicznego
Prosimy korzystać z karty kredytowej lub opcji dostępnych płatności przy składaniu zamówienia.
Dane do korespondencji i faktury
Poczta Kwiatowa Sp. z o. o.
ul. Corazziego 2, 00-087 Warszawa
NIP: 525-21-46-705
REGON 016173969
Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy XII
KRS: 0000185818
Kapitał zakładowy 50.000 zł - Okazje
Jesteś w trybie online
Brak połączenia z internetem