Mikołajki, obchodzone 6 grudnia, kojarzą się wszystkim z kolorowymi, słodkimi prezentami. W końcu powstały ku czci życzliwego Świętego Mikołaja, któremu zawdzięczamy tę tradycję. Warto w ten zimowy dzień obdarować swoich najbliższych pięknymi upominkami, których nie zapomną z pewnością przez najbliższy rok. Czytaj dalej
Kwiatowe ciekawostki
-
Zaręczynowy bukiet dla wybranki
Zaręczyny to wyjątkowa chwila, wymagająca odpowiedniego, wcześniejszego przygotowania. Istotny jest nie tylko wybór właściwego miejsca, daty i pierścionka, lecz także okazałego, zaręczynowego bukietu dla wybranki. Jaki powinien być, aby zachwycić przyszłą narzeczoną? Czytaj dalej
-
Elegancka biżuteria - komu można ją podarować?
Często z okazji ważnych uroczystości lub świąt chcemy wręczyć wybranej osobie coś naprawdę wyjątkowego, takiego jak zachwycająca, elegancka biżuteria. Komu można ją podarować, a w jakich sytuacjach lepiej zdecydować się na inny prezent? Przeczytaj i poznaj tajniki prezentowego savoir-vivre’u. Czytaj dalej
-
Upominki z grawerem - jaki napis wybrać?
Personalizacja prezentu poprzez grawer to idealny pomysł na uczynienie podarunku jeszcze bardziej specjalnym. Napis może wzruszyć lub rozbawić, bez wątpienia warto poświęcić kilka chwil na wymyślenie unikalnej treści, która sprawi, że obdarowana osoba poczuje się wyjątkowo. Decydując się na prezent z grawerem, staniesz przed trudnym zadaniem wyboru odpowiedniego tekstu. Nie jest łatwo ubrać myśli w słowa, zwłaszcza jeśli dotyczą one kogoś bardzo bliskiego. Decyzja dotycząca treści napisu powinna być podjęta z rozwagą - taki upominek będzie pamiątką na lata, a być może i na całe życie. Czytaj dalej
-
Dlaczego warto mieć świeże kwiaty w biurze?
Biuro kojarzy się przede wszystkim z pracą oraz obowiązkami, które w niej czekają. Nawet jeżeli lubi się wykonywaną pracę, z czasem można nie przesiadywać w niej tak chętnie, a wspaniałym sposobem na urozmaicenie miejsca pracy są piękne kwiaty. Kolorowe kompozycje na stole mogą urozmaicić również pomieszczenie, w którym będzie się prowadzić negocjacje, bądź witać nowego pracownika. Czytaj dalej