Spis treści
- I Doręczanie kwiatów w Polsce
- II Doręczanie prezentów w Polsce
- III Doręczanie kwiatów za granicą
- IV Doręczanie prezentów za granicą
- V Łączenie produktów: kwiaty, prezenty, kwiaty w pudełku, prezenty owocowe i inne
I Doręczanie kwiatów w Polsce
- Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
- Na realizację zamówienia potrzebujemy tylko 4 godzin, jednak znaczną część zamówień realizujemy już w czasie 2 godzin. Składając zamówienie, wybierz przedział czasowy (patrz p. 5 poniżej).
- Poczta Kwiatowa® posiada w swojej ofercie także produkty kwiatowe z terminem realizacji dłuższym niż 4h; kolejno 24 h, 48 h i 72 h. Informacja o dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.
- Doręczenie jeszcze dziś. Standardowo zamówienia złożone i opłacone do godz. 17:00 (w sobotę do 13:00) realizujemy w tym samym dniu. Zrealizujemy także większość zamówień złożonych i opłaconych w dzień powszedni po godzinie 17:00 (w sobotę po 13:00), jednak wymaga to wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem 22 828 95 95 lub e-mailowego: [email protected]. Zobacz godziny pracy biura.
- Kwiaty doręczamy w wybranym przez Klienta przedziale czasowym. Standardowa opłata za konkretną porę doręczenia wynosi:
9:00 – 20:00 + 17 zł (możliwość zawężenia pory doręczenia do kilkugodzinnych przedziałów, np. 9:00 – 12:00)
20:00 – 22:00 + 44 zł
22:00 – 00:00 + 65 zł
00:00 – 06:00 + 94 zł
06:00 – 09:00 + 51 zł - Doręczenie asap. Na życzenie klienta oferujemy specjalny termin doręczenia "jak najszybciej" (asap – ang. as soon as possible). Opłata za specjalną porę doręczenia wynosi 100 zł od jednego miejsca doręczenia z terminem asap.
- Doręczenie pomiędzy godz. 00:00 a 9:00. Złóż i opłać zamówienie do godziny 17:00 dnia roboczego poprzedzającego dzień realizacji. Zamówienie z terminem realizacji na niedzielę przed 9 rano lub poniedziałek przed 9 rano złóż i opłać w sobotę do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia kwiatów telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
- Doręczenie w weekend. Kwiaty doręczamy również w sobotę i w niedzielę. Złóż i opłać zamówienie najpóźniej w sobotę do godz. 13:00. Po 13:00 sprawdź możliwość realizacji telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
- Realizacja zamówień zawierających wieńce, wiązanki pogrzebowe czy duże kompozycje (np. kosz 100 róż). Aby zapewnić doręczenie w godzinach porannych (do godz. 12:00) złóż i opłać zamówienie najpóźniej do godziny 17:00 poprzedniego dnia roboczego, a jeżeli tym dniem jest sobota do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
- W ramach standardowych pór doręczenia gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub lub pogrzeb.
- Doręczenie na ślub. Kwiaty na ślub doręczamy w następujący sposób:
- przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
- do kościoła - wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
- do domu weselnego - wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów lub kelnerowi/obsłudze przyjęcia.
- Doręczenie na pogrzeb. Kwiaty na pogrzeb doręczamy w następujący sposób:
- do domu rodziny zmarłego
- do kościoła przed ceremonią pogrzebową - ustawione przy trumnie
- do domu pogrzebowego lub kaplicy - ustawione przy trumnie bądź przekazane obsłudze uroczystości.
- Doręczenie just in time. Na życzenie klienta oferujemy specjalny termin doręczenia "na konkretną godzinę" Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku innym niż na ślub oraz pogrzeb za opłatą za niestandardowa porę doręczenia. Opłata za specjalną porę doręczenia wynosi 100 zł od jednego miejsca doręczenia z terminem just in time.
- Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty - ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.
- Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.
- Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
- Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, podpisz bilecik.
- Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
- Kontakt z odbiorcą. Kwiaciarnia realizująca zamówienie - w razie konieczności - może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
- Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
- Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
- Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
- nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
- podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.
- Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową® uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.
II Doręczanie prezentów w Polsce
- Standardowo prezenty doręczamy od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) wyłącznie w dni robocze, w godzinach 9:00 – 18:00. Doręczenia do firm realizowane są do godziny 16:00.
- Do wybranych miejscowości istnieje możliwość złożenia zamówienia na prezent także z dostawą w sobotę. Każdorazowo możliwość takiej przesyłki weryfikowana jest na stronie poprzez kod pocztowy.
- Doręczając prezenty, korzystamy z usług firm kurierskich. Prezenty doręczane są w godzinach 9.00-18.00, zgodnie z zasadami pracy firm kurierskich, dlatego nie mamy możliwości doręczenia prezentu w zawężonych przedziałach czasowych. Taka możliwość istnieje przy zamówieniu prezentu z kwiatami.
- Zapewniamy trzykrotną próbę doręczenia. W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem, kurier pozostawia awizo z prośbą o kontakt i ustalenie dogodnego terminu doręczenia. Jeżeli nie ma możliwości pozostawienia awizo, wówczas kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Jeżeli podczas drugiej próby doręczenia również nie zastanie odbiorcy i nie ma możliwości pozostawienia awiza, wówczas następuje trzecia próba doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia są nieskuteczne, kurier nie zastanie odbiorcy oraz nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, wówczas przesyłka odsyłana jest do Poczty Kwiatowej®.
- Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy oraz poprawny kod pocztowy.
- Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia były nieskuteczne z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem i prezent został odesłany do Poczty Kwiatowej®, Klient ma możliwość, aby podać nowy adres doręczenia w terminie 7 dni od otrzymania informacji od Poczty Kwiatowej®. Ponowna wysyłka na terenie Polski możliwa jest po wpłacie 50 PLN, natomiast wysyłka poza granice Polski po wpłacie 200 PLN. Podane kwoty stanowią bezpośredni i rzeczywisty koszt wysyłki (odesłania do „Poczty Kwiatowej” nieodebranego prezentu oraz jego ponownej wysyłki na wskazany przez Klienta adres). Prezent zostanie wysłany ponownie w ciągu 72 h. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem wskazanym przez Pocztę Kwiatową®. W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem lub odbiorcą, zlecenie uznajemy za zrealizowane.
- Doręczenie do instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy. Wymagane jest podanie numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji.
- Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy prezentu. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo jest przesyłka, podpisz się w dołączonym bileciku.
- Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki. Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (stłuczenie, pęknięcie, rysy, itp.) prosimy o sporządzenie stosownego protokołu i przesłanie go do Poczty Kwiatowej® e-mailem: [email protected] lub faksem: 22 828 95 96.
- Odbiorca ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
- Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki, wynikające z poniższych sytuacji:
- nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem
- podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.
Doręczanie prezentów na terenie Warszawy
- Doręczenie jeszcze dziś lub w weekend. Niektóre prezenty na terenie Warszawy jesteśmy w stanie doręczyć w ciągu tego samego dnia. Możliwość realizacji takiej usługi można sprawdzić, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected] lub tel. 22 828 95 95).
II a Prezenty: prezenty owocowe
- Do prezentów owocowych zaliczane są produkty w ofercie Poczty Kwiatowej®, których główny składnik stanowią owoce. Są to między innymi: bukiety owocowe, owocowe rzeźby, skrzynki z owocami, owoce w czekoladzie.
- Prezenty owocowe są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.
- Prezenty owocowe posiadają standardowy termin realizacji 24 h. Informacja o ewentualnym dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.
- Prezenty owocowe doręczane są przez firmy kurierskie według warunków doręczeń prezentów w Polsce zgodnie z zasadami pkt. II, 1-11 z wyłączeniem pkt. 4 oraz 6, oraz według następujących reguł:
- Prezenty owocowe posiadają termin realizacji od wtorku do piątku. Nie są dostarczane w poniedziałki.
- Prezenty owocowe nie są dostarczane w pierwszy roboczy dzień następujący po dniu świątecznym.
- Prezenty owocowe nie są wysyłane ponownie w przypadku próby doręczenia nieskutecznej z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem lub podania przez nadawcę błędnych danych adresowych. Ponowna wysyłka prezentu owocowego do odbiorcy w takiej sytuacji jest możliwa po kolejnym opłaceniu pełnej wartości zamówienia lub złożeniu nowego zamówienia.
II b Prezenty: kwiaty w pudełku
- Do kwiatów w pudełku zaliczane są produkty w ofercie Poczty Kwiatowej® typu flowerbox, elegancka róża w pudełku, bukiety mieszane w pudełku.
- Kwiaty w pudełku są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.
- Kwiaty w pudełku posiadają standardowy termin realizacji 24 h. Informacja o ewentualnym dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.
- Kwiaty w pudełku doręczane są przez firmy kurierskie według warunków doręczeń prezentów w Polsce zgodnie z zasadami pkt. II, 1-11 z wyłączeniem pkt. 4 oraz 6, oraz według następujących reguł:
- Kwiaty w pudełku doręczane są od wtorku do piątku. Nie są dostarczane w poniedziałki.
- Kwiaty w pudełku nie są dostarczane w pierwszy roboczy dzień następujący po dniu świątecznym.
- Kwiaty w pudełku nie są wysyłane ponownie w przypadku próby doręczenia nieskutecznej z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem lub podania przez nadawcę błędnych danych adresowych. Ponowna wysyłka kwiatów w pudełku do odbiorcy w takiej sytuacji jest możliwa po kolejnym opłaceniu pełnej wartości zamówienia lub złożeniu nowego zamówienia.
II c Prezenty: torty
- Torty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
- Torty są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.
- Torty posiadają terminy realizacji od 4 h do 72 h w zależności od miejsca dostawy, składu i wzoru. Każdorazowo informacja o czasie realizacji tortu znajduje się przy produkcie.
- Doręczenie jeszcze dziś. Zlecenie na tort z dostawą z realizacją w dniu zamówienia wymaga wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem 22 828 95 95 lub e-mailowego: [email protected].
- Torty doręczamy w wybranym przez Klienta przedziale czasowym:
10:00 – 14:00
14:00 – 18:00 - Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć tort w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty - ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.
- Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy cukierni i partnerów Poczty Kwiatowej®.
- Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru tortu przez odbiorcę.
- Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy Produktu. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo jest przesyłka, podpisz bilecik lub kartkę załączoną do przesyłki.
- Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
- Kontakt z odbiorcą. Firma partnerska realizująca zamówienie – w razie konieczności – może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
- Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
- Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
- Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
- nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
- podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.
- Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z firmą partnerską. Gdy odbiorca skontaktuje się z Pocztą Kwiatową® lub firmą realizująca zamówienie, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 1 dnia, zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem lub dokonano próby kontaktu z odbiorcą przesyłki zgodnie z danymi podanymi przez Klienta. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową® uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.
III Doręczanie kwiatów za granicą
- Kwiaty doręczane są od poniedziałku do soboty (6 dni w tygodniu).
- Standardowo zamówienie należy złożyć z jednodniowym (1 dzień roboczy) wyprzedzeniem do godziny 16.00.
- Warunki czasowe doręczenia:
poniedziałek – piątek: 9:00 – 18:00
sobota: 9:00 – 12:00
niedziela: nie realizujemy zleceń.
Istnieje możliwość zawężenia przedziałów czasowych dla dni roboczych:
9:00 – 12:00 (przed południem)
12:00 – 18:00 (po południu)
Izrael - Kwiaty doręczane są w niedzielę, natomiast nie są doręczane w sobotę.
Pogrzeb w niedzielę - należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 828 95 95 lub [email protected]) z 2-dniowym wyprzedzeniem. - Doręczenie jeszcze dziś. Doręczenie kwiatów za granicą jest możliwe jeszcze tego samego dnia, jeżeli złożysz i opłacisz zamówienie zgodnie z tabelą godzin poniżej (tabela wg czasu polskiego):
Kraj Poniedziałek - Piątek Sobota Austria do 16:00 do 12:00 Belgia do 13:00 do 11:00 Dania do 16:00 do 12:00 Białoruś do 14:00 do 10:00 Finlandia do 13:00 do 9:00 Francja do 17:00 do 11:00 Niemcy do 17:30 do 13:00 Węgry do 13:00 do 10:00 Izrael do 18:00 * Włochy do 19:00 do 12:30 Holandia do 16:00 do 12:00 Norwegia do 15:00 do 12:00 Hiszpania do 18:00 do 12:00 Szwecja do 16:30 do 12:00 Szwajcaria do 17:30 do 11:00 Wielka Brytania do 17:00 do 17:00 Stany Zjednoczone do 17:00 (lokalnego czasu) do 15:00 (lokalnego czasu) - Zamówienie realizowane w sobotę należy złożyć i opłacić najpóźniej w piątek do godziny 16.00. Wyjątek stanowią państwa wymienione w tabeli powyżej.
- Dokładna godzina doręczenia (np. 9.00) jest gwarantowana w przypadku doręczenia na ceremonię ślubu lub pogrzebu (ślub w urzędzie lub w kościele; pogrzeb w kościele lub kaplicy). Nie gwarantujemy dokładnej godziny doręczenia na przyjęcie weselne. W niektórych krajach zwyczajowo przyjęte jest doręczanie wiązanek pogrzebowych i wieńców wyłącznie do domów pogrzebowych, kościołów czy cmentarzy. Kwiaty mogą być przekazane obsłudze uroczystości.
- W niektórych przypadkach doręczenia na ślub czy pogrzeb nie mamy możliwości pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
- Doręczanie w niedziele, święta państwowe i religijne. Zamówienie z datą realizacji na dzień, w którym przypada święto, zostanie wykonane w dzień roboczy przed dniem świątecznym lub w dzień roboczy po święcie, ze względu na czas pracy kwiaciarni.
- Doręczanie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. W te dni kwiaty doręczane są przez cały dzień.
- Treść bilecika w języku polskim przekazywana jest bez polskich znaków. Nie tłumaczymy treści bilecika.
- Klient może wybrać dodatkowo: alkohol, słodycze, maskotki bądź inne Produkty, które dostępne są w ofercie danego kraju. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na adres [email protected] dokładny adres doręczenia, datę realizacji oraz opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.
- Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawiamy awizo informujące o doręczeniu. Jeżeli odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią - wówczas ustalane są szczegóły ponownego doręczenia.
- W niektórych krajach (np. USA) w przypadku nieobecności odbiorcy zwyczajem jest pozostawianie kwiatów pod drzwiami lub u sąsiadów. Poczta Kwiatowa® realizuje zamówienia zagraniczne zgodnie z międzynarodowym standardem i udziela Klientom na zapytanie wszelkich informacji o odstępstwach od standardowych zwyczajów związanych z doręczeniem kwiatów w zależności od kraju dostawy drogą telefoniczną 22 828 95 95 lub mailową na [email protected].
IV Doręczanie prezentów za granicą
- Możliwe jest dostarczenie za granicą takich Produktów jak: alkohol, słodycze, maskotki, bądź inne Produkty dostępne z kwiatami w ofercie kraju podanej na stronie po dodaniu kwiatów do koszyka. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na [email protected] dokładny adres doręczenia, datę realizacji i opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.
- Dostawa prezentów za granicę realizowana jest przez firmę kurierską. Czas wysyłki waha się wówczas w przedziałach: 2-3, 3-4, 4-5 dni (w zależności od kraju dostawy). Niektóre prezenty doręczane są w terminie 4-10 dni przez Pocztę Polską (termin zgodny z regułami doręczania przez Pocztę Polską), dlatego nie możemy zagwarantować dokładnego dnia doręczenia.
V Łączenie produktów: kwiaty, prezenty, kwiaty w pudełku, prezenty owocowe i inne
- Ze względu na cechy Produktów ulegających łatwemu zepsuciu (prezenty owocowe, torty, kwiaty w pudełku), Produkty te zamówione razem mogą zostać doręczone oddzielnie w celu zachowania ich jakości. Produkty zostaną doręczone w przedziale czasowym wynikającym z umowy z Klientem.
- Produkty o różnych warunkach dostawy (np. kwiaty oraz prezent owocowy) zamówione razem pod wskazany adres mogą zostać doręczone oddzielnie w wybranym przedziale czasowym przez firmę kurierską z zachowaniem daty dostawy.
- Produkty nieulegające łatwemu zepsuciu (prezenty) zamówione w zestawie z kwiatami zostaną doręczone razem z kwiatami w wybranym przedziale czasowym zgodnie z terminami i warunkami doręczeń kwiatów w Polsce (I: 1-22) z najbliższym możliwym terminem realizacji dla prezentu (standardowo 24h).
- Prezenty nieulegające łatwemu zepsuciu zamówione razem z kwiatami mogą zostać doręczone także w niedzielę pod warunkiem złożenia i opłacenia takiego zamówienia przed upłynięciem czasu najbliższego możliwego terminu realizacji dla prezentu, to jest standardowo najpóźniej do czwartku do godz. 13:00.
Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania
Biuro Obsługi Klienta: tel.: 22 828 95 95, e-mail: [email protected]
Zobacz również: Regulamin i Polityka Prywatności