Terminy i warunki doręczeń
1. Doręczanie Produktów w Polsce
- Poczta Kwiatowa realizuje doręczenia w Polsce z pomocą:
- lokalnych kwiaciarni partnerskich;
- zewnętrznych firm kurierskich.
- Klient (nadawca) („Klient”), składając Zamówienie za pośrednictwem formularza zakupowego dostępnego w Sklepie internetowym PK, określa datę i wybiera dostępny dla Zamówienia przedział czasowy doręczenia, przy czym w przypadku Zamówień kwiatów na ślub lub pogrzeb, Klient może wskazać dokładną godzinę doręczenia.
- Doręczenie na ślub. Kwiaty na ślub doręczamy w następujący sposób:
- przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego;
- do kościoła - wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń;
- do domu weselnego - wręczone Państwu Młodym, bądź obsłudze przyjęcia, celem przekazania Państwu Młodym
- Doręczenie na pogrzeb. Kwiaty na pogrzeb doręczamy w następujący sposób:
- do świątyni przed ceremonią pogrzebową - ustawione przy trumnie;
- do domu pogrzebowego lub kaplicy - ustawione przy trumnie bądź przekazane w tym celu obsłudze uroczystości.
- Dbamy o poufność danych i nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy. Jeżeli życzeniem Klienta jest, aby odbiorca dowiedział się kto jest nadawcą, może to zrobić wypełniając bilecik, który zostanie dołączony do Zamówienia.
- Osobę odbierającą przesyłkę prosimy o pisemne potwierdzenie jej odbioru.
- Jeżeli odbiorca jest nieobecny lub nie jest możliwe nawiązanie z nim kontaktu telefonicznego na podany przez Klienta numer telefonu, przesyłka przekazana zostanie dorosłemu domownikowi lub pozostawiona w recepcji budynku (w przypadku doręczeń do firm lub miejsc o utrudnionym dostępnie typu: zamknięte osiedle, szpital, urząd, ambasada, hotel). W przypadku, gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki w opisany powyżej sposób, osoba realizująca doręczenie poinformuje nadawcę lub odbiorcę o podjętej próbie doręczenia, wysyłając sms, a w przypadku odbiorcy także pozostawiając informację na drzwiach mieszkania, w skrzynce pocztowej lub w innym widocznym miejscu. Gdy odbiorca skontaktuje się z osobą doręczającą, ustalane są szczegóły ponownego doręczenia, z uwzględnieniem cech Produktu (towary ulegające szybkiemu zepsuciu), z zastrzeżeniem ust. 8.
- W razie zlecenia przez Klienta kolejnej wysyłki tego samego Zamówienia, gdy próba ponownego doręczenia, o której mowa w ust. 7 nie zakończyła się sukcesem, pod warunkiem, że nadal możliwe jest doręczenie Produktu (z uwagi na cechy Produktu), koszty ponownej wysyłki pokrywa nadawca.
2. Doręczanie Produktów za granicą
- Doręczanie Produktów za granicą odbywa się zgodnie z zasadami przewidzianymi dla doręczeń Produktów w Polsce, przy czym, jeżeli mają Państwo życzenie dołączyć bilecik, prosimy o jego wypełnienie z użyciem alfabetu łacińskiego (bez polskich znaków).
Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania
Biuro Obsługi Klienta: tel.: 22 828 95 95, e-mail: [email protected]
Zobacz również: Regulamin i Polityka Prywatności