Spis treści

  1. I Doręczanie kwiatów w Polsce
  2. II Doręczanie prezentów w Polsce
  3. III Doręczanie kwiatów za granicą
  4. IV Doręczanie prezentów za granicą
  5. V Łączenie produktów: kwiaty, prezenty, kwiaty w pudełku, prezenty owocowe i inne

I Doręczanie kwiatów w Polsce

  1. Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
  2. Na realizację zamówienia potrzebujemy tylko 4 godzin, jednak znaczną część zamówień realizujemy już w czasie 2 godzin. Składając zamówienie, wybierz przedział czasowy (patrz p. 5 poniżej).
  3. Poczta Kwiatowa® posiada w swojej ofercie także produkty kwiatowe z terminem realizacji dłuższym niż 4h; kolejno 24 h, 48 h i 72 h. Informacja o dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.
  4. Doręczenie jeszcze dziś. Standardowo zamówienia złożone i opłacone do godz. 17:00 (w sobotę do 13:00) realizujemy w tym samym dniu. Zrealizujemy także większość zamówień złożonych i opłaconych w dzień powszedni po godzinie 17:00 (w sobotę po 13:00), jednak wymaga to wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem 22 828 95 95 lub e-mailowego: [email protected]. Zobacz godziny pracy biura.
  5. Kwiaty doręczamy w wybranym przez Klienta przedziale czasowym. Standardowa opłata za konkretną porę doręczenia wynosi:
    9:00 – 20:00 + 17 zł (możliwość zawężenia pory doręczenia do kilkugodzinnych przedziałów, np. 9:00 – 12:00)
    20:00 – 22:00 + 44 zł
    22:00 – 00:00 + 65 zł
    00:00 – 06:00 + 94 zł
    06:00 – 09:00 + 51 zł
  6. Doręczenie asap. Na życzenie klienta oferujemy specjalny termin doręczenia "jak najszybciej" (asap – ang. as soon as possible). Opłata za specjalną porę doręczenia wynosi 100 zł od jednego miejsca doręczenia z terminem asap.
  7. Doręczenie pomiędzy godz. 00:00 a 9:00. Złóż i opłać zamówienie do godziny 17:00 dnia roboczego poprzedzającego dzień realizacji. Zamówienie z terminem realizacji na niedzielę przed 9 rano lub poniedziałek przed 9 rano złóż i opłać w sobotę do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia kwiatów telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
  8. Doręczenie w weekend. Kwiaty doręczamy również w sobotę i w niedzielę. Złóż i opłać zamówienie najpóźniej w sobotę do godz. 13:00. Po 13:00 sprawdź możliwość realizacji telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
  9. Realizacja zamówień zawierających wieńce, wiązanki pogrzebowe czy duże kompozycje (np. kosz 100 róż). Aby zapewnić doręczenie w godzinach porannych (do godz. 12:00) złóż i opłać zamówienie najpóźniej do godziny 17:00 poprzedniego dnia roboczego, a jeżeli tym dniem jest sobota do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia telefonicznie 22 828 95 95 lub na [email protected].
  10. W ramach standardowych pór doręczenia gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub lub pogrzeb.
  11. Doręczenie na ślub. Kwiaty na ślub doręczamy w następujący sposób:
    • przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
    • do kościoła - wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
    • do domu weselnego - wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów lub kelnerowi/obsłudze przyjęcia.
  12. Doręczenie na pogrzeb. Kwiaty na pogrzeb doręczamy w następujący sposób:
    • do domu rodziny zmarłego
    • do kościoła przed ceremonią pogrzebową - ustawione przy trumnie
    • do domu pogrzebowego lub kaplicy - ustawione przy trumnie bądź przekazane obsłudze uroczystości.
  13. Doręczenie just in time. Na życzenie klienta oferujemy specjalny termin doręczenia "na konkretną godzinę" Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku innym niż na ślub oraz pogrzeb za opłatą za niestandardowa porę doręczenia. Opłata za specjalną porę doręczenia wynosi 100 zł od jednego miejsca doręczenia z terminem just in time.
  14. Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty - ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.
  15. Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.
  16. Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
  17. Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, podpisz bilecik.
  18. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
  19. Kontakt z odbiorcą. Kwiaciarnia realizująca zamówienie - w razie konieczności - może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
  20. Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
  21. Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  22. Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
    • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
    • podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.
  23. Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową® uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.

II Doręczanie prezentów w Polsce

  1. Standardowo prezenty doręczamy od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) wyłącznie w dni robocze, w godzinach 9:00 – 18:00. Doręczenia do firm realizowane są do godziny 16:00.
  2. Do wybranych miejscowości istnieje możliwość złożenia zamówienia na prezent także z dostawą w sobotę. Każdorazowo możliwość takiej przesyłki weryfikowana jest na stronie poprzez kod pocztowy.
  3. Doręczając prezenty, korzystamy z usług firm kurierskich. Prezenty doręczane są w godzinach 9.00-18.00, zgodnie z zasadami pracy firm kurierskich, dlatego nie mamy możliwości doręczenia prezentu w zawężonych przedziałach czasowych. Taka możliwość istnieje przy zamówieniu prezentu z kwiatami.
  4. Zapewniamy trzykrotną próbę doręczenia. W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem, kurier pozostawia awizo z prośbą o kontakt i ustalenie dogodnego terminu doręczenia. Jeżeli nie ma możliwości pozostawienia awizo, wówczas kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Jeżeli podczas drugiej próby doręczenia również nie zastanie odbiorcy i nie ma możliwości pozostawienia awiza, wówczas następuje trzecia próba doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia są nieskuteczne, kurier nie zastanie odbiorcy oraz nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, wówczas przesyłka odsyłana jest do Poczty Kwiatowej®.
  5. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy oraz poprawny kod pocztowy.
  6. Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia były nieskuteczne z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem i prezent został odesłany do Poczty Kwiatowej®, Klient ma możliwość, aby podać nowy adres doręczenia w terminie 7 dni od otrzymania informacji od Poczty Kwiatowej®. Ponowna wysyłka na terenie Polski możliwa jest po wpłacie 50 PLN, natomiast wysyłka poza granice Polski po wpłacie 200 PLN. Podane kwoty stanowią bezpośredni i rzeczywisty koszt wysyłki (odesłania do „Poczty Kwiatowej” nieodebranego prezentu oraz jego ponownej wysyłki na wskazany przez Klienta adres). Prezent zostanie wysłany ponownie w ciągu 72 h. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem wskazanym przez Pocztę Kwiatową®. W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem lub odbiorcą, zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  7. Doręczenie do instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy. Wymagane jest podanie numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji.
  8. Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy prezentu. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo jest przesyłka, podpisz się w dołączonym bileciku.
  9. Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki. Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (stłuczenie, pęknięcie, rysy, itp.) prosimy o sporządzenie stosownego protokołu i przesłanie go do Poczty Kwiatowej® e-mailem: [email protected] lub faksem: 22 828 95 96.
  10. Odbiorca ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  11. Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki, wynikające z poniższych sytuacji:
    • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem
    • podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.

Doręczanie prezentów na terenie Warszawy

  1. Doręczenie jeszcze dziś lub w weekend. Niektóre prezenty na terenie Warszawy jesteśmy w stanie doręczyć w ciągu tego samego dnia. Możliwość realizacji takiej usługi można sprawdzić, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected] lub tel. 22 828 95 95).

II a Prezenty: prezenty owocowe

  1. Do prezentów owocowych zaliczane są produkty w ofercie Poczty Kwiatowej®, których główny składnik stanowią owoce. Są to między innymi: bukiety owocowe, owocowe rzeźby, skrzynki z owocami, owoce w czekoladzie.
  2. Prezenty owocowe są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.
  3. Prezenty owocowe posiadają standardowy termin realizacji 24 h. Informacja o ewentualnym dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.
  4. Prezenty owocowe doręczane są przez firmy kurierskie według warunków doręczeń prezentów w Polsce zgodnie z zasadami pkt. II, 1-11 z wyłączeniem pkt. 4 oraz 6, oraz według następujących reguł:
    • Prezenty owocowe posiadają termin realizacji od wtorku do piątku. Nie są dostarczane w poniedziałki.
    • Prezenty owocowe nie są dostarczane w pierwszy roboczy dzień następujący po dniu świątecznym.
    • Prezenty owocowe nie są wysyłane ponownie w przypadku próby doręczenia nieskutecznej z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem lub podania przez nadawcę błędnych danych adresowych. Ponowna wysyłka prezentu owocowego do odbiorcy w takiej sytuacji jest możliwa po kolejnym opłaceniu pełnej wartości zamówienia lub złożeniu nowego zamówienia.

II b Prezenty: kwiaty w pudełku

  1. Do kwiatów w pudełku zaliczane są produkty w ofercie Poczty Kwiatowej® typu flowerbox, elegancka róża w pudełku, bukiety mieszane w pudełku.
  2. Kwiaty w pudełku są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.
  3. Kwiaty w pudełku posiadają standardowy termin realizacji 24 h. Informacja o ewentualnym dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.
  4. Kwiaty w pudełku doręczane są przez firmy kurierskie według warunków doręczeń prezentów w Polsce zgodnie z zasadami pkt. II, 1-11 z wyłączeniem pkt. 4 oraz 6, oraz według następujących reguł:
    • Kwiaty w pudełku doręczane są od wtorku do piątku. Nie są dostarczane w poniedziałki.
    • Kwiaty w pudełku nie są dostarczane w pierwszy roboczy dzień następujący po dniu świątecznym.
    • Kwiaty w pudełku nie są wysyłane ponownie w przypadku próby doręczenia nieskutecznej z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem lub podania przez nadawcę błędnych danych adresowych. Ponowna wysyłka kwiatów w pudełku do odbiorcy w takiej sytuacji jest możliwa po kolejnym opłaceniu pełnej wartości zamówienia lub złożeniu nowego zamówienia.

II c Prezenty: torty

  1. Torty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
  2. Torty są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.
  3. Torty posiadają terminy realizacji od 4 h do 72 h w zależności od miejsca dostawy, składu i wzoru. Każdorazowo informacja o czasie realizacji tortu znajduje się przy produkcie.
  4. Doręczenie jeszcze dziś. Zlecenie na tort z dostawą z realizacją w dniu zamówienia wymaga wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem 22 828 95 95 lub e-mailowego: [email protected].
  5. Torty doręczamy w wybranym przez Klienta przedziale czasowym:
    10:00 – 14:00
    14:00 – 18:00
  6. Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć tort w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty - ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.
  7. Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy cukierni i partnerów Poczty Kwiatowej®.
  8. Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru tortu przez odbiorcę.
  9. Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy Produktu. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo jest przesyłka, podpisz bilecik lub kartkę załączoną do przesyłki.
  10. Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
  11. Kontakt z odbiorcą. Firma partnerska realizująca zamówienie – w razie konieczności – może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
  12. Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
  13. Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
  14. Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
    • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
    • podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.
  15. Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z firmą partnerską. Gdy odbiorca skontaktuje się z Pocztą Kwiatową® lub firmą realizująca zamówienie, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 1 dnia, zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem lub dokonano próby kontaktu z odbiorcą przesyłki zgodnie z danymi podanymi przez Klienta. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową® uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.

III Doręczanie kwiatów za granicą

  1. Kwiaty doręczane są od poniedziałku do soboty (6 dni w tygodniu).
  2. Standardowo zamówienie należy złożyć z jednodniowym (1 dzień roboczy) wyprzedzeniem do godziny 16.00.
  3. Warunki czasowe doręczenia:
    poniedziałek – piątek: 9:00 – 18:00
    sobota: 9:00 – 12:00
    niedziela: nie realizujemy zleceń.

    Istnieje możliwość zawężenia przedziałów czasowych dla dni roboczych:
    9:00 – 12:00 (przed południem)
    12:00 – 18:00 (po południu)


    Izrael - Kwiaty doręczane są w niedzielę, natomiast nie są doręczane w sobotę.
    Pogrzeb w niedzielę - należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 828 95 95 lub [email protected]) z 2-dniowym wyprzedzeniem.
  4. Doręczenie jeszcze dziś. Doręczenie kwiatów za granicą jest możliwe jeszcze tego samego dnia, jeżeli złożysz i opłacisz zamówienie zgodnie z tabelą godzin poniżej (tabela wg czasu polskiego):
    KrajPoniedziałek - PiątekSobota
    Austria do 16:00 do 12:00
    Belgia do 13:00 do 11:00
    Dania do 16:00 do 12:00
    Białoruś do 14:00 do 10:00
    Finlandia do 13:00 do 9:00
    Francja do 17:00 do 11:00
    Niemcy do 17:30 do 13:00
    Węgry do 13:00 do 10:00
    Izrael do 18:00 *
    Włochy do 19:00 do 12:30
    Holandia do 16:00 do 12:00
    Norwegia do 15:00 do 12:00
    Hiszpania do 18:00 do 12:00
    Szwecja do 16:30 do 12:00
    Szwajcaria do 17:30 do 11:00
    Wielka Brytania do 17:00 do 17:00
    Stany Zjednoczone do 17:00 (lokalnego czasu) do 15:00 (lokalnego czasu)
    Tabelę należy czytać w następujący sposób: Jeżeli kwiaty mają zostać dostarczone do Austrii w dniu złożenia zamówienia, to musi ono zostać złożone i opłacone przed godziną 14.00. Ta zasada dotyczy zamówień składanych od poniedziałku do piątku. W przypadku zamówień do Austrii składanych w sobotę z terminem dostarczenia tego samego dnia, zamówienie powinno zostać złożone i opłacone do godz. 10.00. W innych przypadkach proszę sprawdzić możliwość realizacji zlecenia kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta ([email protected]).
  5. Zamówienie realizowane w sobotę należy złożyć i opłacić najpóźniej w piątek do godziny 16.00. Wyjątek stanowią państwa wymienione w tabeli powyżej.
  6. Dokładna godzina doręczenia (np. 9.00) jest gwarantowana w przypadku doręczenia na ceremonię ślubu lub pogrzebu (ślub w urzędzie lub w kościele; pogrzeb w kościele lub kaplicy). Nie gwarantujemy dokładnej godziny doręczenia na przyjęcie weselne. W niektórych krajach zwyczajowo przyjęte jest doręczanie wiązanek pogrzebowych i wieńców wyłącznie do domów pogrzebowych, kościołów czy cmentarzy. Kwiaty mogą być przekazane obsłudze uroczystości.
  7. W niektórych przypadkach doręczenia na ślub czy pogrzeb nie mamy możliwości pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
  8. Doręczanie w niedziele, święta państwowe i religijne. Zamówienie z datą realizacji na dzień, w którym przypada święto, zostanie wykonane w dzień roboczy przed dniem świątecznym lub w dzień roboczy po święcie, ze względu na czas pracy kwiaciarni.
  9. Doręczanie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. W te dni kwiaty doręczane są przez cały dzień.
  10. Treść bilecika w języku polskim przekazywana jest bez polskich znaków. Nie tłumaczymy treści bilecika.
  11. Klient może wybrać dodatkowo: alkohol, słodycze, maskotki bądź inne Produkty, które dostępne są w ofercie danego kraju. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na adres [email protected] dokładny adres doręczenia, datę realizacji oraz opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.
  12. Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawiamy awizo informujące o doręczeniu. Jeżeli odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią - wówczas ustalane są szczegóły ponownego doręczenia.
  13. W niektórych krajach (np. USA) w przypadku nieobecności odbiorcy zwyczajem jest pozostawianie kwiatów pod drzwiami lub u sąsiadów. Poczta Kwiatowa® realizuje zamówienia zagraniczne zgodnie z międzynarodowym standardem i udziela Klientom na zapytanie wszelkich informacji o odstępstwach od standardowych zwyczajów związanych z doręczeniem kwiatów w zależności od kraju dostawy drogą telefoniczną 22 828 95 95 lub mailową na [email protected].

IV Doręczanie prezentów za granicą

  1. Możliwe jest dostarczenie za granicą takich Produktów jak: alkohol, słodycze, maskotki, bądź inne Produkty dostępne z kwiatami w ofercie kraju podanej na stronie po dodaniu kwiatów do koszyka. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na [email protected] dokładny adres doręczenia, datę realizacji i opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.
  2. Dostawa prezentów za granicę realizowana jest przez firmę kurierską. Czas wysyłki waha się wówczas w przedziałach: 2-3, 3-4, 4-5 dni (w zależności od kraju dostawy). Niektóre prezenty doręczane są w terminie 4-10 dni przez Pocztę Polską (termin zgodny z regułami doręczania przez Pocztę Polską), dlatego nie możemy zagwarantować dokładnego dnia doręczenia.

V Łączenie produktów: kwiaty, prezenty, kwiaty w pudełku, prezenty owocowe i inne

  1. Ze względu na cechy Produktów ulegających łatwemu zepsuciu (prezenty owocowe, torty, kwiaty w pudełku), Produkty te zamówione razem mogą zostać doręczone oddzielnie w celu zachowania ich jakości. Produkty zostaną doręczone w przedziale czasowym wynikającym z umowy z Klientem.
  2. Produkty o różnych warunkach dostawy (np. kwiaty oraz prezent owocowy) zamówione razem pod wskazany adres mogą zostać doręczone oddzielnie w wybranym przedziale czasowym przez firmę kurierską z zachowaniem daty dostawy.
  3. Produkty nieulegające łatwemu zepsuciu (prezenty) zamówione w zestawie z kwiatami zostaną doręczone razem z kwiatami w wybranym przedziale czasowym zgodnie z terminami i warunkami doręczeń kwiatów w Polsce (I: 1-22) z najbliższym możliwym terminem realizacji dla prezentu (standardowo 24h).
  4. Prezenty nieulegające łatwemu zepsuciu zamówione razem z kwiatami mogą zostać doręczone także w niedzielę pod warunkiem złożenia i opłacenia takiego zamówienia przed upłynięciem czasu najbliższego możliwego terminu realizacji dla prezentu, to jest standardowo najpóźniej do czwartku do godz. 13:00.

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania
Biuro Obsługi Klienta: tel.: 22 828 95 95, e-mail: [email protected]
Zobacz również: Regulamin i Polityka Prywatności